Auchan a deschis primul magazin LillaPois în România

Auchan a inaugurat vineri, 26 octombrie, primul său magazin LillaPois din România, în Galeria Comercială Auchan Crângași

Deschiderea magazinului LillaPois din București a fost marcată prin evenimente la care au fost invitați clienți ai galeriei comerciale, precum și angajați ai Auchan Retail România. Situat în Galeria Comercială Auchan Crângași, magazinul se bucură de o poziționare comercială deosebită și un program de funcționare extins, de la  9.00 la  21.00, în toate zilele săptămânii. Peste 150 de persoane au participat astăzi la inaugurarea LillaPois.

 

Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, LillaPois este un concept inovator de magazin specializat în produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei. Oferta este gândită pentru a răspunde cerințelor femeilor moderne, active, interesate de imaginea proprie, la curent cu noutățile, conectate la tehnologie, preocupate de sănătate și starea de bine, dornice să descopere. Bineînțeles ca nu au fost uitați nici domnii care se pot bucura de o zonă dedicată. Totodată, magazinul oferă o gamă largă de produse destinate bebelușilor și copiilor.

“Propunem clienților noștri o gamă foarte largă de produse - aproape 14000 de articole, cu un raport foarte bun calitate preț și servicii de specialiști: make-up bar, dermo analiză si împachetare cadouri, totul într-o ambianță foarte plăcută și având un personal specializat, mereu la dispoziția clienților. ” a declarat Mihaela Ionescu, Responsabil Proiect LillaPois România

Un obiectiv important în selectarea produselor îl reprezintă satisfacerea nevoilor celor mai exigenți clienți. Astfel, în fiecare categorie, sunt prezente produse bio/eco și produse cu ingrediente naturale. Gama de produse este una internațională, cu mărci din România, Italia, Franța, Republica Moldova, Cehia, Polonia și multe altele. De asemenea, segmentul parfumurilor este foarte bine reprezentat, cu articole la prețuri excepționale.

“Ne bucurăm și de câteva exclusivități pe partea de îngrijire personală și machiaj. Un spațiu generos a fost alocat produselor de îngrijire a părului, unde vom avea inclusiv produse profesionale. Și, pentru că suntem la zi cu tendințele, un sortiment impresionant de măști de față își așteaptă clientele! În mediul online, începem cu un website și prezența în social media, urmând ca în perioada următoare să avem disponibil și magazinul online. Pornind de la premisa că ``Frumusețea nu este un lux`` ne dorim ca fiecare client ce ne va trece pragul să simtă acest lucru și să aibă o experiență memorabilă la cumparaturi!” Mihaela Ionescu, Responsabil Proiect LillaPois România

Rețeaua de magazine LillaPois a fost dezvoltată de Auchan în Italia, primul magazin fiind deschis în anul 2014, iar în prezent, rețeaua LillaPois din Italia a ajuns la 60 de magazine. Ca răspuns la succesul înregistrat, conceptul a fost preluat, în 2016, în Rusia, unde rețeaua numără, în prezent, 5 magazine – toate în Moscova.

 

Dezvoltând acest concept și în România, Auchan  demonstrează atenția pe care o acordă nevoilor clienților săi, tendințelor de consum în contextul preocupării  sale permanente de a oferi o experiență deosebită la cumpărături, tuturor clienților.

 

******

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul. 100.000 de copaci au fost plantați în 2017, în cadrul programului Mobilizatron. www.auchan.ro

 

Contact presă: Mihaela Costache – comunicareexternă@auchan.ro